Bericht lezen
Lees bericht, of terug naar de lijst.
| Onderwerp: | inkratten en verschepen motorfiets naar Vancouver |
| Bericht: | hallo, Ik wil mijn motorfiets in mei verschepen naar Vancouver. Gelden er speciale regels voor motorvoertuigen? als ik zelf een krat bouw, waar kan ik maten/afmetingen vinden zodat het krat met heftruck verplaatst kan worden? alvast bedankt, gr. Sander |
| Geplaatst: | 10/01/2008 22:20 door sander |
| Beste Sander, Ten aanzien van de uitvoer Nederland en de invoer in Canada kun je informatie inwinnen bij de Rijksdienst voor het wegverkeer en de Canadese Ambassade. Waarschijnlijk kun je ook informatie vinden op de website van de Canadese douane: cra-arc.gc.ca/ Indien je zelf een passend krat maakt, let dan op het volgende: - krat moet hanteerbaar zijn voor een vorkheftruck of pomwagen. Dus graag met blokken onder het krat, rekening houdende met het evenwicht. Krat mag niet gemakkelijk kantelen. - krat moet passen of belaadbaar zijn in een vrachtwagen, dus let op de maximale afmetingen. - voor Canada gelden de eisen voor houtverpakking. Op onze website bij de links staat meer informatie daarover. Met vriendelijke groet, Ybo van den Beukel |
|
| 13/01/2008 12:25 door Ybo | |
| heb sander gezien in utah....heb ook een vraag om een harley te verschepen naar chicago eind juni 2009 en retour in september wat is ongeveer een richtprijs hiervoor?? reken op een leeg gewicht van 367 kg en afmetingen 2,50 lengte, 1,00 breedte en 1,55 mtr hoogte alvast bedankt michiel kerkhof | |
| 30/09/2008 15:27 door michiel kerkhof | |
| Reageer op dit bericht, of terug naar de lijst. |